Πρόγραμμα της επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς
– Color Psychology
– Accessibility and SEND (SEND definition / Case studies)
– Software license and Free Resources (Copyright and Software License)
– Multimedia Format File
– Google Tools
– Safe sites
– Google Arts & Culture platform
– Color / Museum / Artists Category
– Games and Experiences
– Games – Puzzle Party
– Games – Visual Crosswords
– Game – Art Coloring Book
– Game – Play a Picasso
– Scratch: Playing Field / Sprite / Stage / Script Area / Blocks – Functions- Shapes – Move –
– Δημιουργία εκπαιδευτικής δράσης με χρήση scratch
Πρόγραμμα της επιμόρφωσης για τους μαθητές. Εισαγωγή στο Scratch:
Block Programming Scratch
– Base concept of programming (Algorithm)
– Block Programming – Visual Programming
– Playing Field
– Sprite
– Sprite Costumes
– Stage
– Blocks
– Script Area
– Blocks Functions
– Blocks Shapes
– Move / Walking
– Set Background
– Δημιουργία εκπαιδευτικής δράσης με χρήση scratch; αναδομώντας την Guernica.
2. Επιμόρφωση στις αρχές του «Βιώσιμου Οικονομικού Γραμματισμού (Αρχές κυκλικής οικονομίας, εταιρικής διακυβέρνησης και πράσινης ανάπτυξης)
Μη τυπική εκπαίδευση
18.03.2021, 27.05.2021, 12.10.2021
Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Γυμνάσιο & Λυκειακές Τάξεις Καλλιθέας, 7 ο ΕΠΑΛ Λάρισας, 1 ο ΕΠΑΛ
Τρικάλων, 8 ο ΓΕΛ Τρικάλων, 2 ο ΓΕΛ Λάρισας, Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας
Το σεμινάριο αυτό αφορά στην απόκτηση του βασικού επιπέδου οικονομικού γραμματισμού που απαιτείται να
έχουν όλοι οι νέοι ηλικίας 15 -18 χρονών προκειμένου να συμμετέχουν με υπευθυνότητα στην οικονομική και
επιχειρηματική ζωή της σύχρονης εποχής συνυπολογίζοντας στις αποφάσεις τους παραμέτρους οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές.
– Εισαγωγή στη Βιώσιμη Οικονομία
– Συμφωνία του Παρισιού και Ατζέντα 2030
– Διαδικασία Ενσωμάτωσης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην επιχειρηματική πρακτική (Κριτήρια,
αντιδιαστολή με την παραδοσιακή επιχειρηματικότητα/ οικονομία)
– Πολιτικές της ΕΕ
– Microeconomics & Macroeconomics
– Κυκλική Οικονομία & Πράσινη Οικονομία
– Κλιματική αλλαγή και νέα επιχειρηματικά παραδείγματα
– Δεξιότητες που μπορούν οι μαθητές να αποκτήσουν μέσω της εφαρμογής των πρακτικών αυτών και
κριτήρια αξιολόγησής